Juhtumikorraldaja II

Töökeskne nõustamine on üks töötukassa peamisi ülesandeid, mille eesmärk on märgata ja mõista tööotsija vajadusi ning pakkuda tuge, mis aitaks inimesel tema soovitud tööle jõuda.

Meie pakume Sulle

Võimaluse teha tõelise tähendusega tööd

Saad teha midagi, mis muudab inimeste elusid positiivses võtmes.

Väljakutseid pakkuva ja huvitava ameti

Sinu tööpäevad on mitmekülgsed ning neid saadab mõnus ja kiire töötempo.

Sütitava meeskonna

Toetavad kolleegid võtavad Sind kiiresti omaks ning inspireerivad Sind uute lahenduste katsetamisel.

Juhtumikorraldaja II

Juhtumikorraldaja II klientideks on vähenenud töövõimega inimesed, kellele on ta toeks oma tugevuste üles leidmisel ning takistuste ületamisel, et jõuda sobiva ja väärtusliku tööni. Nagu ka juhtumikorraldaja I suhtleb ta   aktiivselt kliendi lähedaste ja toetajatega ning teeb koostööd teiste spetsialistidega.

Juhtumikorraldaja töö võimaldab rakendada loovust ja arendada oma probleemilahendusoskusi.

"Juhtumikorraldajana saan inimesi päriselt aidata. Suureks osaks minu töös on inimese hinge jõudmine tema mõistmise, toetamise ja info lihtsustamise kaudu."

Aira, juhtumikorraldaja II

Vajalikud teadmised ja oskused

  • Juhtumikorraldajaks II sobid, kui oled kõrgharidusega ja Sul on vähenenud töövõimega inimeste nõustamise või neile tööturu-, sotsiaal-, haridus- või tervishoiuteenuste osutamise kogemus.
  • Oled leidlik probleemilahendaja, avatud uutele kogemustele ning valmis julgustama ja inspireerima inimest igas olukorras.
  • Sulle meeldib suhelda ning oskad märgata ja mõista inimeste vajadusi.
  • Sul on silma detailidele, kuid näed asju ka suures pildis.
  • Oskad oma aega planeerida ja tõhusalt kasutada.
  • Tunned end kindlalt arvuti kasutamisel.
  • Valdad kõrgtasemel eesti keelt ja heal suhtlustasemel vene keelt. Ka inglise keele oskus tuleb kasuks.

Kandideerimine

Soovid koos meiega töömaailma muuta?