Juhtumikorraldaja I

Töökeskne nõustamine on üks Töötukassa peamisi ülesandeid, mille eesmärk on märgata ja mõista tööotsija vajadusi ning pakkuda tuge, mis aitaks inimesel tema soovitud tööle jõuda.

Meie pakume Sulle

Võimaluse teha tõelise tähendusega tööd

Saad teha midagi, mis muudab inimeste elusid positiivses võtmes.

Väljakutseid pakkuva ja huvitava ameti

Sinu tööpäevad on mitmekülgsed ning neid saadab mõnus ja kiire töötempo.

Sütitava meeskonna

Toetavad kolleegid võtavad Sind kiiresti omaks ning inspireerivad Sind uute lahenduste katsetamisel.

Juhtumikorraldaja I

Juhtumikorraldaja I klientideks on inimesed, kes vajavad tööotsingutes rohkem tuge.  Seetõttu kohtub ta oma klientidega sagedamini ning kasutab nende toetamiseks erinevaid teenuseid ja teeb koostööd teiste spetsialistidega.

Tema ülesandeks on analüüsida kliendi olukorda terviklikult, et leida parimad lahendused olukordades, kus inimesel on takistused sobiva töö leidmisel.

Juhtumikorraldaja töö on mitmekesine ning annab võimaluse suhelda erinevate partneritega nii Töötukassa sees kui väljaspool.

"Kaks kõige huvitavamat aspekti minu töö juures on pidevad ennastarendavad väljakutsed ja võimalus inimesi inspireerida."

Natalja, juhtumikorraldaja I

Vajalikud teadmised ja oskused

  • Juhtumikorraldajaks sobid, kui Sul on vähemalt rakenduslik kõrgharidus ja nõustamise kogemus (soovitavalt sotsiaaltöö valdkonnas).
  • Oled valmis vaatama kliendi vajadusi terviklikult ning otsima uusi võimalusi koostöös teistega.
  • Sulle meeldib suhelda ning oskad märgata ja mõista inimeste vajadusi.
  • Sul on silma detailidele, kuid näed asju ka suures pildis.
  • Oskad oma aega planeerida ja tõhusalt kasutada.
  • Tunned end kindlalt arvuti kasutamisel.
  • Valdad kõrgtasemel eesti keelt ja heal suhtlustasemel vene keelt. Ka inglise keele oskus tuleb kasuks.

Kandideerimine

Soovid koos meiega töömaailma muuta?